Inrichting kantoor

De inrichting van kantoor draait om meer dan alleen een paar bureaus en goede bureaustoelen. Een goed ingericht kantoor bevordert productiviteit, creativiteit en werkplezier. Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorinrichting die past bij de uitstraling en functionaliteit van jouw bedrijf? Dan ben je bij Okido, dé specialist in kantoorinrichting, aan het juiste adres! Met een ruim assortiment aan meubilair en accessoires zorgen wij ervoor dat de kantooromgeving optimaal benut wordt en aansluit bij jouw wensen.

Inrichting kantoor: inspirerende omgeving creëren

Flexibel werken is anno 2023 niet meer weg te denken uit de samenleving. Denk daarbij niet alleen aan het thuiswerken dat sinds de coronacrisis heel normaal is. De meeste medewerkers vinden het helemaal niet prettig om de hele dag achter een bureau te zitten en houden van afwisseling in werkplek. Houd hiermee rekening bij het inrichten van kantines, vergaderzalen en andere co-working spaces.

Een kantine met een paar goede eettafels en fijne stoelen biedt een prettige plek om de pauzes door te brengen. Met aanvulling van hoge bartafels en barkrukken is het tevens een fijne locatie voor een informeel overleg. En als je klanten ontvangt, wil je hen een comfortabele wachtplek kunnen geven in een lekkere fauteuil. Dat geldt natuurlijk ook voor vergaderzalen. Met lekker zittende stoelen om een lange tafel is een lange vergadering niet meer zo vervelend. Zo kun je met het juiste kantoormeubilair het verschil maken in het werkplezier en de uitstraling van jouw bedrijf.

Creëer de juiste balans tussen functioneel en sfeervol met het goede kantoormeubilair

Trendy kantoormeubilair

Functionaliteit staat logischerwijs voorop bij de keuze voor kantoor meubels. De inrichting van het kantoor moet professionaliteit uitstralen, die past bij de waarden en imago van het bedrijf. Tijdloos design en hoogwaardige materialen zijn altijd een goede keuze. Op sommige plekken kan kleur bijdragen aan de werksfeer of zelfs een positieve invloed hebben op de stemming en welzijn van medewerkers.

Okido heeft een uitgebreide collectie, waarmee wij jou de keuze uit diverse stijlen en ontwerpen bieden om je kantoor een sfeervolle en functionele uitstraling te geven. Van een professionele kantoorinrichting tot een creatieve co-working space, wij staan voor je klaar. Ons team van ervaren adviseurs denkt actief met je mee en voorziet je van deskundig advies.

Bekijk ook eens de foto’s van onze tevreden klanten.

Bezoek Okido voor kantoor inrichting inspiratie

Wij nodigen je van harte uit om een bezoek te brengen aan onze inspirerende showroom van 2500 m² in Heerenveen. Hier nemen we graag de tijd om je te adviseren op basis van onze expertise. Wij begrijpen dat de kantoorinrichting een belangrijke investering is en daarom nemen wij alle tijd om jouw wensen en eisen te bespreken. Onze showroom is geopend op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 12:00 uur.

Meer informatie over kantoorinrichting?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden die ons team kan bieden op het gebied van kantoorinrichting? Of wil je vrijblijvend een offerte ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@okidobv.nl, of bel ons via 0513 418 882. Ons team staat voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden en je te voorzien van de beste oplossingen voor jouw kantoorinrichting.

Neem voor meer informatie over schoolinrichting contact op óf kom langs in onze showroom. Onze adviseurs denken graag met je mee!

GEWIJZIGDE OPENINGSTIJDEN MAGAZIJN

Let op: vanaf heden gelden andere openingstijden voor ons logistieke centrum.

– op werkdagen van 8.00 uur tot 16.00 uur
– op zaterdagen van 9.00 uur tot 11.30 uur

Wij verzoeken u vriendelijk om bestellingen binnen deze tijden af te halen. Bij voorbaat hartelijk dank!